Dobrý den, pokud se týká povinnosti, pak ze zákona musí mít město Finanční výbor a Kontrolní výbor. Co se týká komisí, může si město určit dle potřebnosti... Co se týká Komise pro výstavbu a územní rozvoj, není to nesmyslný nápad a jistě stojí za zamyšlení, nicméně nyní máme Komisi pro regeneraci MPR (týká se z logiky věci především historického středu města), Komisi pro investiční činniost a Finanční výbor, které jaksi vzdáleně suplují některé činnosti Komise pro výstavbu a územní rozvoj. Komisi pro životní prostředí nemáme, taky by mohla být, i to je na zvážení... Pro informaci pouze uvádím, že město Loket má kromě zmíněných výborů celkem osm komisí - investiční, pro regeneraci MPR, pro kulturu a cestovní ruch, pro partnerská města, povodňovou, pro energetiku, likvidační a škodní a pro přidělování bytů. Byť se vám zdá, že třeba komise pro partnerská města nebo pro přidělování bytů, jsou zbytečné, já si to nemyslím. Ono naplánovat harmonogram oboustranných návštěv s Illertissenem a hlavně je pak zorganizovat, není nic jednoduchého a přidělování uvolněných bytů v pečovateláku taky není žádný med. Petr Zahradníček, místostarosta
|